Alışveriş sepetimde olanlar

Baya olmus ben blogu ihmal edeli, is durumlari hayli bir yogundu haliyle ben de sizinle bir kahve bile icecek zaman bulamadim, ozur diliyorum🙂 Bu yogun ve stresli zamanimda beni en mutlu edecek aktivitelerden birisi de makyaj ve bakim alisverisi kuskusuz e ben de bundan geri kalmadim. Bakalim sepetime bu sefer neleri atmisim ve begenmisim:

NARS Torrid Allik:

NARS standinda ilk gordugum gibi asik oldugum bu seftali alligi sepetime atmadan edemedim, iyi ki de oyle yapmisim. Solaryuma basladigim su gunlerde bronz tenle haarika duruyor. Teniniz bugday ya da esmerse muhtesem bir pembe-seftalilik veriyor yanaklara, haberiniz olsun. Make Up Alley’de de 5 uzerinden 4,5 almis bir alliktir belirtmeden gecemiyciim…

Clinique Chubby Stick Chunky Cherry:

Dergide, gazetede, TV’deki reklamlari bir yanda her okudugum blogda da methini duyunca bakmadan edemedim. Gercekten dedikleri kadar varmis, yaz icin muhtesem bir urun. Dudaklarimin kalin olmasi sebebiyle ne kadar istesem de kirmizi ruju rahat kullanamiyorum, chubby stick ile hem hos ancak abartisiz bir renk sagliyorum. Hafif olmasi ancak diger lip balmlardan daha etkili bir rengi olmasi buyuk avantaj. Bakalim benim gibi surekki lip baln degistiren birine ne madar gidecek? Ayni tonda bir dudak kalemiyle kullandiginizda belirgin ancak bir o kadar da dogal dudaklara sahip oluyorsunuz benden soylemesi.

Minus 417 Vücud Peelingi ve Yuz Maskesi:

Deniz seviyesinden 417 metre derinlikte olan Lut Golu’nden cikan 40 farkli mineralin kullanildigi bu urunlere, buradaki (Lyon’daki) bir guzellik fuarinda rastladim. Spa olaylarini oldumo olasiya sevmisimdir, bir de madem Lut Golunden geliyormus bir deneyeyim dedim. Vucud peelingini daha cok manikur yaparken tirnak etlerini almak icin kullaniyorum, bence tum vucuda uygulanmak icin cok sert ancak kokusu cok guzel. Yuz maskesini de kil icermesi sebebiyle aldim malum yagli ciltler icin birebir Onu daha com duzenli kullanmadigim icin kesin bir yorum yapamayacagim ama yikandiktan sonra ciltte yumusak guzel bir his birakiyor.

Loreal Volume Collagen Maskara

Bu maskara merakim ne olacak bilemiyorum. Ozellikle Lilash’i kullandiktan sonra kirpiklerim de uzayinca hepsini denemek istiyorum. Simdi bunu duyunca nedir bu kirpik uzatan dediginizi duyar gibiyim o da bir baska yazinin konusu. Maskaraya geri donersek her Loreal maskarasi gibi belirli bir standartin ustunde. Yani ben bana maskarada marka soranlara ilk Loreal diyorum. Ama tabii kesenin agzini biraz daha acmaya kararliysaniz bu Christian Dior ya da Yves Saint Laurent de olabilir. Lorealin bu maskarasi da tercih edilebilir bir maskara, tek sorunu kirpikleri ne kadar tarasam da biraz birbirine yapistirmasi.

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Iste yillardir adini duyup duyup bu kadar populerlik itici geldigi icin denememeye direndigim ve gec tanistigim bir urun. Ben boyleyimdir, genellikle tavsiye, blog yorumlari uzerine alisveris yaparim ama bazen birseyin herkes tarafindan cok populer oldugun gorunce bende ters bir etki yaratir. Mesela Tarkan’i cook uzun yillar sonra dinlemeye basladim desem…Neyse bende Tarkan etkisi yaratan bu urunu yorgun bir is gunu sonrasi morluklari iyice ortaya cikmis, kapaticimin aktigi gozaltlarim uzerinde denedim. Sonuc oldukca iyiydi, bu kadar bekledigime yazik olmus. Keonik gozalti morlugundan muzdarip biri olarak yaratigi aydinliga bayildim. Aydinlik gozalti tercih ediyorsaniz(tabii Bulent Ersoy makyaji tarzindan bahsetmiyorum) mutlaka goza,ti kapaticinizin uzerine denemelisiniz. Ancak burada anahtar nokta ‘kapaticinizin uzerine’ surmek, sakin tek basina kullanmayin, bu tur aydinlaticilar o zaman morluklari daha da ortaya cikartir.

Bir Cevap Yazın

